Oto 7 świetnych wskazówek, jak stać się skuteczną kobietą fitness:

  1. Pobierz program, który będzie najlepiej pasował do Ciebie. Każda kobieta fitness jest inna. Możesz mieć historii chirurgii, gdzie program może nie być odpowiedni dla Ciebie.

Zawsze skonsultuj się z wykwalifikowanym trenerem, aby upewnić się, że program fitness nie zaszkodzi Ci

Jeśli program fitness nie jest dla Ciebie, będzie to tylko przyczyną frustracji i urazów.

  1. Wyznacz realistyczne cele. Czy nie byłbyś sfrustrowany, gdybyś ustawił swój umysł w kształtowanie swojego ciała w ciągu miesiąca? Upewnij się, że preferowane przez Ciebie ciało w danym okresie czasu jest osiągalne i realistyczne. Program powinien być również praktyczny i nie da Ci fałszywych nadziei. Ważne jest, aby być świadomym bloków, które napotykasz w codziennym życiu. Pomoże ci to wiedzieć, jaki program jest satysfakcjonujący. A gdy program zostanie osiągnięty, możesz wyznaczyć realistyczne cele i ramy czasowe.

  1. Ćwiczenia powinny działać na te części ciała, w których znajdują się mięśnie. Powodem jest głównie to, że kiedy rozwijasz mięśnie, spalasz więcej kalorii i wtedy zmniejszasz ilość tłuszczów w swoim ciele. Zaleca się ćwiczenia wielostawowe i podnoszenie ciężarów. Dowiedz się, jakie ćwiczenia działają na niektóre części Twojego ciała. Ćwiczenia wielostawowe są również uważane za skuteczne, ale oszczędzające czas.
  2. Bądź systematyczny w pracy nad swoimi mięśniami. Twoje mięśnie powinny pracować ciężej w miarę upływu czasu. Powtarzanie tych samych zestawów ćwiczeń i tej samej wagi bez zwiększenia obciążenia mięśni nie przyniesie zadowalających rezultatów. Możesz zarejestrować swoje codzienne wyniki i dokonać progresji w oparciu o poprzednie dane. Dzienny dziennik będzie również motywować Cię, ponieważ jesteś w stanie prześledzić, jak daleko się posunąłeś. Buduje on pewność siebie, ponieważ istnieje pisemny dowód czegoś, co udało się osiągnąć.
  3. Wykonaj zestaw ćwiczeń w 10 powtórzeniach. Każdy numer, który został osiągnięty, jest nazywany powtórką.

Staraj się, aby każde powtórzenie z mniejszym impetem, na ile to możliwe

Im mniejszy pęd, tym mocniej pracują twoje mięśnie. Im ciężej pracują, tym większe stają się. Aby sprawdzić, czy przy podnoszeniu jest duży pęd, sprawdź, czy ramię unosi się na wodzie. Jeśli ramię unosi się na wodzie, to jest dużo rozmachu.

  1. Bądź elastyczny i wykonuj różne ćwiczenia. Każdy program ćwiczeń powinien być zróżnicowany. Możesz zmieniać swoje ćwiczenia, cele i ustawienia co miesiąc, abyś był zmotywowany i w drodze. Dzięki temu unikniesz znudzenia i utraty energii fizycznej i psychicznej.
  2. Bądź zmotywowany! Najlepszym sposobem na utrzymanie poziomu energii uczestników szkolenia jest umożliwienie im zdrowej rywalizacji i danie im poczucia kontroli. Posiadanie kontroli to posiadanie poczucia własności, w którym każdy bierze udział we wdrażaniu programu. Aby to zrobić, musisz być konsekwentny w demonstrowaniu swoich umiejętności. Nie wszystkie programy działają dla wszystkich rodzajów ludzi. Nie ma treningu, który jest najlepszy dla wszystkich. Ale uczysz się od doświadczonych ludzi. Naucz się uznawać bloki i demonstrować samodyscyplinę, motywować się i ciężko pracować każdego dnia oraz urozmaicać. Robiąc te rzeczy, odkryjesz, że wiele programów będzie pracować dla Ciebie.

Źródło: https://www.nerdfitness.com/blog/7-strength-training-myths-every-woman-should-know

Bądź fit z chudapani.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *